Godmorgon

Godmorgon! Har väl visserligen varit vaken sedan 7 men ändå =) Morgonen har varit ganska lugn, hunnit med lite kaffe och frukost.

För ca 20 minuter sen la jag en väldigt övertrött kille för o sova nån timme, men det behövdes övertalning:) Han är ju bara för skön är så trött så han gnuggar sig i ögonen och inte orkar hålla dem öppna. Men sova absolut inte...hehehe. Men efter lite mys i våran sång och några sånger så gav han med sig o stängde sina vackra ögon.

Är lite rastlös idag men samtidigt orkar ja inte göra något värst ansträngande pga av den här tråkiga förkylningen. Jag HATAR att vara sjuk. ( nu är ja inte jätte sjuk utan bara lite förkyld och seg i huvudet)

Blir rastlös om jag inte känner attt jag kan gå ut ( orkar gå ut). Så det brukar sluta med att jag hittar någonstans att städa eller att jag går ut iallafall. Kan absolut inte ligga i sängen och vila, det går bara inte. Bara om jag är riktigt sjuk o ska sova men inte vila.

Just nu väntar jag på att min syster ska komma hit o dricka kaffe=) Har väntat en stund så nu ska jag ringa till henne istället. Puss o hej sålänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0