Hallå

Hallå tänkte lägga upp lite in lite bilder men det får vänta tills i morgon måste lägga in programet igen pga av ominstallation av datorn. Det är något min sambo får fixa..har inge tålamod;)

Dagen har varit bra, mycket kaffe som vanligt. Lite besök här på kvällskvisten av min kusin Virre, så nu har vi babblat lite till! Blir ju fortsättning på de imorgon för då ska jag klippa henne. Vi kommer nog hinna med en kaffekopp också skulle jag tro! 

Idag har jag även varit på babymassage för 1:a gången (är 4:a ggr) och det var jätte kul och intressant. Samuel såg ut att trivas men däremot är han störst där. Jag missade nämligen 1:a omgången av massagen och då gick det inte hoppa på. Men jag ville så gärna gå så frågade om de tyckte att det gick att gå på de vid denna ålder. Och de tyckte dom men de sa åt mig att vara beredd på att han inte vill ligga still och så. Men det gick ganska bra måste jag säga! =) Nästa gång är om 2 veckor så du hinner vi testa det vi fick lära oss idag så vi blir riktigt bra på de!

Efter massagen träffade jag mina vackra syskon och gick och mötte vår underbara mamma och bestämde oss för att ta en fika och då hade ju Tony slutat så han följde med=) Mysigt!

Nej tidigt i säng ikväll och då är det dags att förflytta sig ifrån datorn nu. Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh babymassage, så mysigt det låter=)

2008-04-04 @ 13:05:48
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0