Hej hej hej

Inga bilder idag heller :( Tony har inte hunnit lägga in det än och ikväll är han och spelar lite poker! Hoppas du vinner ;)

Idag har jag varit med mina kära systrar mestadels av dagen, Först med stora till jysk och konsum köpte bara mat till Samuel hittade inget annat. Sen kom min lilla syster upp och vi hade mysigt och när hon var här kom även Charlotte upp en stund! Charlotte är en av världens underbaraste människor och vi lovade att vi skulle ses snart igen!

Jaha mer idag då?j o snart Blir det klippning och kaffe med Virre och Millan på listan!

Har nyss lagt min lilla älskling och jag tror han redan somnat. Väntar på syrran som är ute med hunden. Är trött som en liten gnu men så kan de va!

Ska börja göra egen mat åt Sam så nu ska jag söka lite recept o sånt puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0