Hej igen

Lugn dag idag med. Var ju på babyrytmiken och som alltid var det jätte skoj. Sen har vi varit och promenerat, sen har det inte hänt så mkt mer. Varit hemma och tagit det lugnt.

Nu sitter jag här med min kaffe kopp och har det trevligt. Samuel och tony är och promenerar, känns jätte skumt att vara helt själv hemma....men de kommer ju snart:)

På listan vad det finns kvar att göra idag är inte speciellt lång och komplicerad. Typ få i mig mat...hehe och det ska väl inte va så ansträngande:)  Diska ska jag väl också göra. Sen blir det väl inte så mkt mer skulle ja tro. Tv tittande eller lite läsande i någon bok.

Jag gillar att läsa men tyvärr blir det alldeles för sällan. Jag tröttnar snabbt och boken måste vara intressant från början. Har inget tålamod. Tänkte att jag skulle ta någon dag och kolla efter några böker på bokrean. 

Ne det var allt för nu puss o hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0