Hej!

Ja som sagt igår var det lungt, väldigt lugnt. Men jag som annars blir så rastlös o klättrar på väggarna trivdes konsitgit nog i snigeltempot;)

Klockan är nio och va har varit uppe sen typ 8, har hunnit klä oss och gett älsklingen frukost. Snart ska vi till babyrytmiken. Där ska vi sjunga och  dansa!

Är väl rätt seg just nu, men de går ju över! Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer än. Det kommer väl märkas.

Samuel ligger här på golvet brevid och vi lyssnar på musik ( Lars winnerbäck - Faller). Det är kul och se vilka låtar som han tycker om o vilka han avskyr.

När storasyster spelar vissa låtar med Carola så blir han jätte ledsen och stortjuter...haha så Carola ligger inte på topplistan hos honom. Den vi lyssnar på nu gillar han om han är lite ledsen och jag sätter på denna så blir han nöjd!  Timberland - Apologize är oxå bra enligt honom. Tyvärr ävan Basshunter- boten Anna ( det är hans mormor fel som jämt sätter på den när han blir lite putt när han är där. Hon har den nämligen på mobilen.

Här kommer en bild på de sötaste i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0