Hellu

Gick upp för en halvtimme sedan ungefär, så jag har gett min lilla älskling lite majsgröt med katrinplommonpuré. Och det slukade han idag när han fick ha en egen sked att greja med medans jag matar. Annars tar han min och vägrar äta när jag tar tillbaka den =)

Igår vart det inget bloggande, Tänkte skriva ett inlägg igår kväll vid 11 tiden men nej då det gick inte att logga in....=(
Men men så är det.

Igår var det en mysig dag Lovisa var här under dagen, hon och Sasmuel var väldigt glada över att ses igen så det blev en massa gos. De är verkligen så underbara ihop så enormt söta och gosiga mot varandra! Hon kommer ju hit på söndag =) Så då blir det mera mys!!!

Nej nu ska jag titta lite på tv:n och kramas med Samuel puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0