Idag

japp så har vi kommit fram till idag och jag är fortfarande sjuk men är faktiskt på bättringsvägen, känner mig mycket piggare och har inte konstant huvudvärk=)

Idag är det ju röd dag så tony är ledig =) Kul att få umgås lite!

Imorse eller andra gången jag gick upp ( var uppe halv 7 till 9 och la mig/oss igen) vid tio hade min Älskling gjort iordnoing kaffe och höll på att plocka fram god frukost TACK LOVE!

Dagen har varit hur lugn som helst. Hade syrran uppe på en kopp kaffe förut men annars hur lugnt som helst och dagen kommer nog fortsätta så också.

Är själv hemma just nu Tony och samuel är och handlar och går på en promenad. Jag har ju som sagt bestämt att jag inte går ut förrens jag är helt frisk!

Men nu ska jag se om det finns kaffe till mig och Tony för han ringde nyss och sa att han snart är hemma!

Så det var allt för den här gången puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0