Inte som jag tänkt mig

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men jag har  haft huvudvärk idag med. Så det blev ingen träning idag tyvärr. Men imorgon blir det och simma 1 km iallafall!

Jaha så hur såg min dag ut då? Badade badkar med samuel i morse. Jag kan säga att hela badrummet var blött. Samuel älskar nämligen att ligga o sprattla (sparka) så det flyger vatten överallt! han är för go;)

Senare följde jag, tony och Samuel med syrran till Ok, kände att vi behövde lite syre. Efter det bar det av till cafe Paus, där åt jag en välidigt god ost och skink paj.:) för den som vill veta:)

Efter det har det nog inte hänt så mkt..inte vad jag kommer ihåg iallafall. Sitter här och grejar lite innan jag ska se på tv:n, Kanal 5 klockan nio. Så jag har lite dötid innan.

Imorgon är det redan torsdag, Dagarna springer iväg. Tror inte jag har så mkt mer än simmning inplanerat. Men det lär ju märkas imorgon.

Nej nu ska jag ta mig något att dricka, kanske kaffe vem vet? Hehe puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0