Jävla syrran

japp sitter här helt vettskrämd o nerverna utan på kroppen.... varför? Jo min så kallade syster skrämde nästan ihjäl mig nyss. Stod i godan ro i tvättstugan o vek tvätten o städa i tvättstugan och min syrra skulle ut med hunden vilket jag inte visste.

¨Hon ställer sig då i mörkret o kör upp ansiktet i fönsterrutan och vad händer när jag ser henne jooo hjärtat i halsgropen! Det gjorde ju så hon gjorde det ca 5 - 10 ggr och jag vart lika jävla rädd alla gånger!!!! Sen gick hon men jag stod på helspänn och visste att hon skulle göra likadant på tillbaka vägen.
 
Mycket riktigt! Och jag hoppade nog högre än sist. Tillslut när hon gick in var jag klar och var tvärsäker på att hon skulle springa ut o ställa sig bakom dörren, men medans jag bokade ny tid så glömde jag bort det och när jag öpnnar dörren står dåren där och jag skriker högt...shit va rädd jag blev!

Men Camilla vänta bara din lilla jävel, du ska få tillbaka!!!!!!

Men nu är det natten för mig puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

du får sluta va så lätt skrämd ;)

2008-03-26 @ 22:55:21
URL: http://icepearl.blogg.se
Postat av: Pernilla

Haha, du får se till att skrämma upp henne ordentligt också...hämnden är ljuv som man brukar säga;)

2008-04-04 @ 13:07:19
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0