Lördag Påsk

japp på lördagen var det påskafton och jag mådde riktigt dåligt, men vafan det gick.

Dagen började med att min älskling lät mig sova längre då han visste att jag mådde piss och knappt fick sova något. Tack <3 Sen var det dags att göra sig iordning ( Sminka Lovisa till en söt liten påskkärring) för vi skulle iväg till Tonys föräldrar och önksa dem en glad påsk. Och där blev det kaffe och fika. Plus att Lovisa fiock ett påskägg. Kan ju säga att hon fick en del godis....

Senare bagav vi oss iväg och följde tony till jobbet. Han jobbade nämliggen 3- 9 på påsk. Kan ju säga att jag tyckte det var lagom kul =(

Senare var det dags för påskmiddag hemma hos min mamma och självklart gör min mamma världens godaste mat! Fråga min sambo. 

Där hade vi det jätte trevligt!  Sen var vi tvugna att gå hem vid 7 tiden pga av att Samuel har sin läggtid då och han visade klart o tydligt att han tröttnat och ville hem.

När Samuel sov så passade jag på att koka lite ägg medans Lovisa såg på tv:n. Så att vi kunde måla vackra ägg! Kan säga att man inte kunde se skillnad på mina och Lovisas ägg. Tolka det hur ni vill ;)

Sen vart det att sitt framför tv:n och mysa. Eller Lovisa hoppa mest hopprep och rockade rockring och jag räknade sekunder och hopp!

Dagen var bra men det var så otroligt skönt att få lägga sig och sova.

japp det var påsk det puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0