Lördag

Sitter här med kaffe koppen och funderar på att ta mig en banan, fick lite sovmorgon förrut. Inga fel alls det. Tony gick upp med Samuel vid 7. Då kunde jag sova ända till klockan 9:) Sen dess har hag hunnit med att bada, gett Samuel och mig själv frukost. Och lekt lite med Samuel. Nu ligger han och sover.

Idag är det lördag och vi har väl inga planer för dagen. Synd att det är så tråkigt väder annars hade mesta dels av dagen spenderats ute. Det ända jag vet att jag måste göra är att köpa katrinplommon puré. Sen tror jag att jag och min kära underbara mamma skulle ner en på staden. Det får vi hoppas på!

Men nu ska jag göra min sambo sällskap puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0