MÅNDAG

hej svejs=)

Japp måndag o fullt upp hela dagen, kaffe har det blivit några koppar också.

Lovisa sa nåt så roligt förrut.
- Mickan lillebror luktar så gott....typ som pannkakor. HAHAHA tyckte den var riktigt kul=)
Lovisa och Samuel har mest lekt och gosat med varandra idag..så söta!

Nu sitter jag här och kolllar runt lite (IKEAbland annat) och dricker en kopp kaffe. Jag vill ha en snygg ryamatta i ljus eller mörkbrun vet någon om det möjligen finns på ikea för ja hittar då ingen. Jag vill nya gardiner i köket, det är så stelt o ljust nu. Jag vill ha mer mörkt o mysigt. Finns så mycket man vill ha alla fall jag.

En menlös lista eller två kanske?

5 Saker jag vill ha just nu till hemmet

* Nya gardiner till köket
* Ny duk till köket
* Matta till Vardagsrummet
* 5 - 10 snygga svarta rammar till fotografier
* Några nya växter

5 saker jag vill ha

* Några nya cd skivor
* Nya örhängen
* Ny ögonskugga ( eftersom min favorit krossades i tusen bitar och var tvungen att kastas)
* En kalender ( liten men som man ändå får plats med masssor att skriva)
* Ett Diadem till

japp intressant va? ja det får ni nöja er med iallafall;) puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tycker det låter som vi ska ta en shoppingrunda snart;)

2008-03-26 @ 19:40:40
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0