Min Prins!

Dricker en kopp kaffe o kollar på mitt hjärta som ligger under babygymmet. Vi har vaknade för en stund sen. La honom för att sova en stund och då  somnade jag med. Det var välbehövlig sömn, för nu känns det som min huvudvärk är på väg bort.

Idag har jag träningsvärk ifrån igår. Men det är bara positivt, då vet man att man tränat! Idag däremot har det ju inte blivit någon träning. Skulle ju ha simmat idag men det orkade jag inte med den huvudvärken jag har (haft). Imorgon står det iallafall Powerplate på listan.

Dagen har varit lugn, och Kvällen kommer bli lika lugn den. Ska lägga mig tidigt det är iallafall planen, vi får se om den följs. En sak är säker iallafall, jag ska ta ett varmt bad.

Idag är min Älskade lilla Samuel hela 6 månader. Det har gått så otroligt snabbt. Mamma älskar dig av hela sitt hjärta! Du är det underbaraste som hänt mig. Jag tittar in i dina ögon och känner total Lycka! Det går inte beskriva med ord. Du är mitt ALLT <3

Några bilder på min lilla prins, visst är han vacker!

                  

Kommentarer
Postat av: Virre

Naaah.... så pluttig..... :)

2008-03-05 @ 10:07:53
URL: http://nikua.blogg.se
Postat av: camilla

Jag vet det,jag är inte sur är bara en cpdag!

2008-03-05 @ 17:21:17
URL: http://icepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0