MUSIK

Sitter o poppar musik:) inte så högt eftersom Lilla Älsklingen ligger och sover. Vad lysssnar jag på då? Kent spelas i mina högtalare just nu!

Och med tanke på musik så kommer jag o tänka på igår. Igår myste vi framför tv:n framför det otroligt givande melodifestivalen. Tänker inte komentera musiken eller kläderna, Lovisa stod o dansade och diggade musiken. Hon röstade ju självklart också.

Charlotte perrelli fick Lovisas röst. Men därimot undrade hon över klädseln.
- du Mickan tycker inte du att det ser ut som hon har nattlinne på sig? jo jag höll me henne om det! Sen pratade hon om att hon ska göra en låt och vara med i lilla melodifestivalen, Och då tyckte hon att hon fick värsta snilleblixten och utbrast
 - MICKAN nästa år måste du vara med i melodifestivalen, jag började skratta och svarade henne nåt i stil med att jag inte kan sjunga och hon förstod inte alls vad jag pratade om eftersom jag hade en sån vacker röst enligt henne. Hon är ju för go :D

Idag har man hunnit med en del som vanligt! Babysim i morse. alltid lika kul! Då var Lovisa hos sin farmor och farfar. Där blev vi bjudna på Lunch:D inga fel alls de! Har även  varit ute med hunden idag oxå 2 ggr, Syrran är i karlstad och bad mig ta honom på lite promenader. Och det gör jag så gärna! Hoppas du har det kul!

Nu ska jag vänta på att min Älskling kommer hem, så vi kan sätta oss o mysa i soffan. Kanske till en bra film!?

Puss o hej

Bjuder på lite bilder på de små! En bild när Lovisa dansar till något musikprogram den Klänningen hade hon även en stund igår.  Och en bild på Samuel i babysittern med sin favoritleksak giraffen!


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0