Sjuk

Vaknade vid 5 i morse av att min lilla plutt inte mådde  bra, så jag tog upp honom och kände att han hade feber. Så han har varit trött o gosig hela dagen, så för honom har det varit en väldigt lugn dag. Men nu när ja la honom var han inte alls varm så jag hoppas han slipper få mer feber.

Jag däremot har varit iväg och simmat 1 km idag. Sen hade jag min syster och mina Kusiner här på kaffe, alltid lika trevligt och sitta o prata över en kopp;)

Och till något helt annat. Jag är super nöjd med mitt hår! Det kunde inte ha blivit bättre:D Funderar på att färga det nästa gång, vi får la se.

Klockan är halv 8 och jag är ganska trött... kommer väl somna vid tv:n som vanligt, jag undrar om det finns något intressant på burken ikväll?

Nu ska jag göra mig ett par mackor och en kopp kaffe tror jag. Så det var allt för den här gången. Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0