Snart natten

Så hamnade jag här vid dagen slut. Idag har det blivit mkt kaffe drickande bland annat med syrran. Har även  varit ute och promenerat i regnet. Behöver ju röra på mig men kände inte för att simma när jag blivit lite förkyld men hoppas att de går över snart!

Tvättat har vi gjort idag också, jag trodde ju de var igår men nej det var idag. Så jag är nyss uppkommen från tvättstugan efter vikning av MASSA kläder. Wiiie så kul..hehe

Imorgon är det torsdag och jag har väl inga direkta planer, ska väl ut och gå. Kanske en vända på staden? vem vet.

Nej nu ska jag logga ur det blir en tidig kväll för mig idag. Men jag bjuder på en bild!





MYSER=)

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0