STÄDA

Hej hej:)

Solen skiner och det gör Samuel med, han ligger o pratar på golvet och leker. Idag finns det en massa grejer att roa sig med inte några roliga grejer tyvärr men det måste ju som sagt göras.

Dammtorka  Hyllorna i vardagsrum, eller att slippa skriva 100  saker så dammtorka alla ytor hyllor, köksluckor osv
Dammsuga
Skura
Byta buren. Vi har tre öken råttor en var. Min heter Egon Tonys heter Nisse och Lovisas heter Ola
Vattna blommorna
Tvätta står även det på den hysteriskt roliga listan. Mellan 18-22.

Men jag tycker faktiskt inte det är så jätte mkt faktiskt. Finns ju inget att städa bort innan jag ska göra allt på listan.

Borde börja nu så är jag snabbt klar, beroende på om Samuel vill att jag ska städa:)

Så nu försvinner vi och poppar musik och städar puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0