Städat klart!

Japp var väl klar vid 3 halv 4 eftersom jag var tvungen och ta massa pauser när Sam ville leka och äta. Fick en väldig massa gjort faktiskt! Jag dammtorkade som sagt överallt, städa i kylen( torkade och rensade) ,  städa under diskbänken, rensade i hallen, städade toaletten, tog ett varv med dammsugaren, skurade, diskade och sen ändrade jag på Sams vagn.

Syrran var här lite undertiden då jag städade så jag pausade för en kopp kaffe. Sen badade hon med Samuel och det gillade han:)

Sen var vi ute på en kort promenad för att möta tony. Blev inte en så lång promenad då det började regna. Jag som var sugen på att vara ute och gå. Så jag beställer strålande solsken i morgon.

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Mos och korv står på listan, är väldigt sugen på det idag!
Sen sitter jag även och tittar på min syster och min lilla älskling som leker... samuel skrattar mest hela tiden. Camilla Gör roliga/konsiga ljud och sjunger för honom.

Nej nu ska jag vara social innan syrran drar och maten är klar puss hej

Kommentarer
Postat av: camilla

haha han skratta för jag sjöng så falskt ;)

2008-03-11 @ 18:40:35
URL: http://icepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0