Tisdag

Jag börjar bli ännu bättre nu! Sorry att jag tjatar men jag hatar att va sjuk;)

Idag har jag också varit inne hela dagen så det finns inte så mkt intressant att skriva om. Men lite ska jag allt kunna knåpa ihop!

Dagen har beståt av de vanliga rutinerna och lite tv tittande på förmiddagen. Fick lite sällskap av min syster Camilla på en kopp kaffe!

Senare kom min lilla syster Erica upp och kramades med mig! :D Gud vad jag skrattar ihop med min lilla dvärg;) Och även då kom Camilla efter ett tag och gjorde oss sällskap så då var systrarna samlade. Vet att jag sagt det förrut men det är värt att säga igen. Jag har  världens bästa syrror!

Vid 6 tiden kom tony hem och han hade köpt med gåstolen vi bestämt oss för. samuel han väl bara sitta 2 minuter innan det var dags för mat och nattning. Men det ska bli kul och se vad han tycker imorgon när han verkligen får testa den!

Min kusin Virre kom på en kopp kaffe, välidigt trevligt och det måste ske oftare. Har ju så mycket att babbla om :D Jag älskar och umgås över en kopp kaffe! Märks det?

Har ätit för en stund sen och ska snart gå in och se på tv:n med min sambo puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0