Varit sjuk

Ja det är därför det varit riktigt dåligt med bloggande, men ska försöka uppdatera lite! Kommer nog dela upp i flera inlägg så det inte blir så mycket på en gång!


Japp kan väl börja med fredagen då. Blev inget påskpyssel för Lovisa skulle iväg och göra något hon längtat efter hur länge som helst. Så det gjorde henne inget att det inte blev något pysslande. Själv var förkyld som en liten gris så det gjorde inget för mig heller kan jag säga.

Samuel var också lite förkyld. Men däremot var han lite ledsen för han fick sin tredje tand och det klia och var jobbigt för honom.

Så det vart en lugn fredag, var och handlade lite och när Lovisa kom hem var det mys framför tv:n som gällde.

Ja det var min fredag det puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0