Funderar

Hej igen idag är en dag då jag hamnar vid datorn... Har just diskat efter middagen. Lovisa är ute och cyklar och Samuel leker med en ballongvisp i plast. Så då blev de så att jag hamnade här eftersom skutten gärna leker i hallen=)

En sak jag kom att tänka på förrut som störde mig lite är människors sätt att vara på gentemot andra och sig själv. Nej det handlar inte om mig=) Men det är sånt man ser varje dag. Jag kan sitta o prata med en person ena dagen och jag fattar klart vad den personen har för åsikter om ämnet men när en tredje person kommer in i disskutionen samma dag eller när ämnet tas upp igen då låter det helt annorlunda...har aldrig förståt mig på det....Kan man då säga att man står för sina åsikter och är helt ärlig?

Jaja jag får fundera vidare Puss o hej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0