Godmorgon

Hej o Godmorgon klockan är snart nio och jag har bara tagit det väldigt lugnt. Druckit kaffe och kollat på the voice på kanla 5. Tony kom just hem efter att lämnat Lovisa i skolan. Idag skulle de på klassresa till mariebergskogen Hoppas hon får det riktigt kul. Samuel somnade nyss, det tar på krafterna att vara sjuk. Stackars liten.

Jaha idag då? Händer inte mycket idag heller... Lovisa kommer hem från klassresan vid halv 3, tony börjar jobba vid 4 och Jag kommer spendera mestadels av dagen innomhus med min lilla sjukling.

Kanske ska fortsätta o städa lite idag oxå eller rensa min garderob och vika allt ordentligt. För igår var ja sååå duktig;)
Jag torkade av Alla ytor, städa badrummet och Städade stora garderoben och Tonys garderob. Så idag kanske jag skulle ta min egen.... Varför är de alltid tråkigast o ta sin egen garderob??

Men nu ska jag roa mig med lite annat ( lite bilder, det dyker upp lite bilder här snart). Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0