Hallå=)

Hej det har varit dåligt med bloggande men så blir det när det krånglar med bloggen... men men nu verkar det funka ordentligt iallafall=)

Jaha det är redan måndag och en ny vecka har draigt igång. Och i dag har jag varit väldigt effektiv, enligt mig själv iallafall. Morgonen började med en promenad jämt efter 8. Och vi fick sällskap av Linn o Nova. En promenad blir alltid mkt trevligare med rätt sällkap=) 

När vi kom hem käkade vi lite grann och sen började jag städa. Och under städningen dök även min kusin och syster upp och tog en kopp kaffe. Sen har jag även hunnit laga mat och äta. Inte dåligt det och nu klockan 18 börjar våran tvätttid wiieee så kul.... nerå men det är jävligt gött när det är klart=)

Men nu fick jag besök så nu ska jag va social puss o hej sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0