Hallå=)

Igår var vi ju som sagt iväg och kollade på brasa. Helt okej men väldigt blåsigt. Dracks lite kaffe och Tjejen åt glass. Samuel var inte så road i början men sen kom han igång och verkade trivas. Men vid 20 över 8 begav vi oss hemåt för då var Sam inte glad utan övertrött. Så vid nio var vi hemma. En bra dag mad andra ord!

Idag då? Dagen började underbart. Jag fick sovmorgon ända till 20 över 10. Känner mig som en helt ny människa. Tack älskling! <3 Sen har jag städat lite grann och även badat med Sam. Just precis nu då? Jo jag sitter här med min kaffekopp. Lovisa äter lunch och tony håller henne sällskap. Sam sover.

Senare? Jo då kommer syrran och hennes pojkvän Daniel hit och hälsar på=) Trevligt! Önskade att det var finare väder nu när alla är lediga men sån tur har man inte. men nu ska jag Greja med annat. Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0