Hallå

Har ju inte skrivit så mkt som jag brukar men igår var det lite kaos kan man väl lugnt säga. Men det har löst sig! finns här för dig  Syrran ALLTID! Och givetvis för min andra syrra oxå ;)

Annars va det inget speciellt igår tvättade kläder o grejade lite.

Måste bara skriva Lovisas roliga komentar igår kväll när vi satt och kolla på så ska det låta. Hon sitter imellan oss och utbrister på det mest kärleksfulla sätt. - Mickan och pappa ni är mina snubbar ni! Då frågade jag om hon visste vad det var, Jo då det visste hon men hon hade glömt det. Så när jag berätta vad snubbar va så skrattade hon rejält och vi med för den delen! Hon är såååå söt! 

 Idag det är lördag och det beyder godis!=) Och måste ju skryta att det har legat en 200g mintkrokant chokladkaka sen förra lördagen som fortfarande är oöppnad!!! SÅ STOLT!

Vad har jag roat mig med tills nu då? Jo jag Städat såååå roligt så. Men det gick väl an när man spelade musik. De andra är hemma hos Tonys föräldrar. De har väl varit och fixat lördagsgodis till tjejen också medans jag städat.
Men nu hör ja att de kommer så puss o hej<3


Kommentarer
Postat av: camilla

love u

2008-05-04 @ 00:31:32
URL: http://icepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0