Hallå=)

Japp här har man inte varit inne och skrivit. inte ens suttit vid datorn, gissa varför? Jo det underbara vädret! Blir inte mkt skrivande nu heller ska strax ut i solen igen. Vill bara säga att jag är så jävla bra. Var ute och gick igår i 2 och en halv timme=) STOLT! tänk vad en promenad kan bli trevlig med rätt sällskap! Men jag hade ont överallt sen kan jag lova och idag ville jag inte ha mina ben =)

Idag har vi bara myst det är ju lördag varit ute o grejat. Solat lite, ätit ute, druckit dricka och nu snart ska vi ut igen och då kanske blir  en glass. Det är ju äntligen lördag! 

Linn här är min mailadress: [email protected] Kram

Kommentarer
Postat av: camilla

Men du gick ju mer än 2 ½ timma :D du hängde ju med till maxi med:D Love u!
Tack visst var dom fina
:D

2008-05-11 @ 00:06:46
URL: http://icepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0