Hej igen =)

Igår var det mys för hela slanten. Älskar lördagar. På kvällen satt alla och myste med godis och såg på tv:n inga fela alls det!

Idag då? Jo de vanliga rutinerna som vanligt och så är de ju söndag så tjejen åkte ju till sin mamma men om en vecka kommer hon ju igen=). Efter tjejen åkte har det spenderats mycket tid på min mors uteplats. Jag höll nämligen king sällskap då mamma och dom inte var hemma + att jag fick lite sol på mig!  Det vart lite tråkigt o sitta där efter ett tag men då kom min underbara Charlotte och gjorde min dag fulländad! Och när vi satt där kom hela familjen hem. Så ett par timmar sprag iväg väldigt fort!

Ja och nu då? Jo har just lagt Samuel för en liten stund sedan och nu sitter jag här och fundarar på lite allt möjligt. Men ja kansle skriver senare!
 
Lite bilder från valborg kommer här!

image54


image55



Kommentarer
Postat av: camilla

Sötnosar :D

2008-05-04 @ 23:20:47
URL: http://icepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0