Hellu=)

Äntligen funkar det o blogga igen. Jag var på blogg humör igår men då kunde jag inte logga in såååå typiskt. Vart jämt en aningen irriterad....Och idag gick det inte heller att blogga förre nu då;) Och det är ju alla fall något!

Jaha idag har jag varit och simmat inte så mkt som jag brukar pga av en fruktansvärd huvudvärk... Brukar sima 40 längder men nu vart det bara 30. Men så kan de va ibland.

Ja det här med huvudvärk hatar jag så otroligt mycket. Blir hellre sjuk på riktigt ...haha men ni förstår nog hur jag menar. Jag får ALLTID huvudvärk om jag inte fått nog med sömn på natten och ska ta igen det genom att sova när Samuel sover. Men låter jag bli sovningen så blir jag ju såååå jävla trött men det är ju bättre. Så så kommer det bli hädan efter. Hellre as trött än ont i bollen=)

Men nu kom min Älskade sambo hem från jobbet så nu ks ajag umgås med honom Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0