Hey!

Hallå=) Har just lagt lillen och Lovisa tar ett bad så då passar jag på att slå mig ned vid datorn en stund!

Har varit en rätt seg dag och jävlig tråkig. Igåroch idag alltså shit. Nej nu ska jag inte bara vara negativ. På Lekkverkstan var det ju jätte kul.

Kvällen då? Det blir lugnt ska få tjejen i säng vid 8 och sen blir det att ligga på soffan och se på tv:n. Är så trött så det blir tidigt i säng idag med.

Linn jag svarar här i min blogg och hoppas att du läser idag eftersom du inte har någon blogg jag kan svara i (tycker du ska skaffa en blogg!) Och på msn funkade ju inte så bra idag.  Klart du ska ringa när du går imorgon.  

Men nu har jag lite annat o fixa med så puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: Pernilla

det samma gumman, har varit lite mkt denna veckan=(

men nästa torsdag och fredag är jag ledig...om d passar dig?

kraam

2008-05-15 @ 21:11:39
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0