Ingen bra dag idag...

Nej det har det inte varit. Dagen började kl 5 med olidlig huvudvärk och en trötthet som inte går att beskriva. Men så är det ju ibland.

Lämnade tjejen i skolan vid 8 halv 9 och sen iväg på en promenad på ca 1 och 1/2 timme. Kan säga att det inte var den trevligaste promenaden då jag hade så satans ont i huvudet. Men vill man bli fin får man lida pin finns det ju något som heter.

Efter promenaden slängde jag mig i duscen och sen åts det frukost. Efter det blev det coop och handla mat. Sen hem och vila innan jag hämtade damen vid 3. Vid det laget trodde jag min huvudvärk skulle ta livet av mig. Men vid 4 började huvudvärkstabletten att värka. Wieee!

Resten av dagen har bestått av rutiner som matlagning, läggning av barn osv. Och huvudvärken är över helt nu, känner mig som en ny människa!  Japp det får bli allt för nu. Puss o hej

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

tack!

2008-05-14 @ 20:38:45
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0