LISTA

En liten lista då jar är enormt uttråkad!

TRE SAKER

Tre saker jag gör just nu: 

* Lyssnar på musik
* Bloggar!? ( rätt självklart kanske)
* Dricker kaffe

Tre saker i min kyl:

* Loka
* Mjölk
* Ost


Tre saker jag gjort idag:

*  Varit på promenad
*  Följt med lillsyrran till tandläkaren
*  Tittat på tv

Tre saker jag vill ha:

*  En skiva
*  Lördag
*  Ny ögonskugga

Tre saker jag gillar:
 
*  Min Familj o mina vänner självklart
*  Choklad
*  Musik

Tre saker jag inte gillar :

*  Allt hemskt som händer orkar inte rabbla upp något exempel men är säker på att ni förstår 
*  Spindlar
*  Dammsuga

Tre saker jag har på mig just nu:

* Diadem
* Strumpor
* Byxor

Japp då har man fördrivit lite tid.....hehe puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Tezz

Vad bra å få veta den informationen...hehe..=)

2008-05-12 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0