Mat

Har just ätit och det vart väldigt lyckat, även fast det var jag som lagade maten :P Ska snart ut i solen jag ÄLSKAR det här vädret. Det är helt underbart!

Sitter just nu och lyssnar på massa musik och bara njuter av solen som skiner in genom fönstret.

Till något helt annat Jag har BARA druckit 2 koppar kaffe idag..hehe illa nerå men när jag ska iväg vid 6 vet jag ju att det blir en kopp till, Men tre koppar på en hel dag skulle ju va väldigt olikt mig. Men jag har funderat på att försöka dra ner kaffe konsumtionen men ja har inte bestämt mig än =)

Puss o hej <3

 titta vad söt någon var och satte upp sams nalle i busken så slapp den ligga på backen + att det blev lättare o hitta den TACK!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

hehehe japp här e jag.. :D Jaa det tycker jag vi borde göra snart. Vi får bestämma någon dag snart.. :D Kram

2008-05-21 @ 23:14:38
URL: http://lilladamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0