Morsdag

Idag har de varit en lång men mysig dag=)

Dagen började 8 för mig eftersom min underbara sambo lät mig sova. Tack! Upp o göra sig iordning inna vi skulle till Tonys mamma o Gratta henne på morsdag o lite kaffe slank självklart ner. Var väldigt trevligt=)

Sen gick jag hem till min mamma och vi ( jag o mina syrror) gav henne present o blomma. Drack lite kaffe o satt i solen och myste. Klockan drog snabbt iväg och det var dags att hämta Lovisa. Vi han hem o greja lite innan vi skulle ner till min underbara mamma och äta tårta o dricka kaffe. Supergod jordgubbstårta!

Japp det är ju morsdag idag Och jag fick en jättefin hälsning på family måste faktiskt skriva vad det stod! 

Från Samuel och Lovisa
 
Vi vill gratulera vår mamma och bonusmamma på Mors dag med massa kramar och dräggelpussar :)
Hipp Hipp för världens bästa MAMMA!!!

Pappa Tony hälsar också!


Hur sött som helst!!! Tack! Och tack så mycket för det andra med!<3

Och eftersom det är morsdag idag så måste jag ju lägga upp en bild på min underbara mamma. Den bästa mamman i världen!

Min söta mamma

PUSS O HEJ <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Hmmm, jag känner igen din mamma.. Vart jobbar hon?

2008-05-27 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0