Paus

Började dagen med att gå ner på stan vid 11 för att leta efter avslutningskläder till Lovisa. Men hon hittade inget som hon fastnade för... Sen iväg ner till karusellerna o tittade på när Lovisa åkte =) Sen kom min mamma och mina syskon ner till oss. För min älskade lilla syster erica var så snäll o följde med Lovisa i virvelvinden! TACK.

Då träffade vi även min pappa och min minsta lilla syrra Nattis o de följde med oss hem för att de skulle leka. Och jag fixade lite toast lunch åt filckorna så nu sitter de i köcket o äter lite lunch Och då passar jag på att ta en liten Paus.

Det är bra roliga disskutioner de har hehe. Men nu ska ja gå in o diska lite Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, tack så mycket :D

2008-05-31 @ 20:06:05
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack=)

jora d funkar allt, nu e jag trött efter en heldag ute i värmen;)

Hur är det med dig da?

krama*

2008-05-31 @ 20:51:55
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0