Sanningens ögonblick

Det var inte så längsen jag skrev men tänkte faktiskt dela med mig av min den här dagen också!

Dagen började riktigt tidigt Sam vaknade redan vid halv 6 så vi tog det lugnt en stund o så fixa ja frukost till lillen. Sen vid 20 över 6 så gick vi ut o gick....lite i tidigast laget men jag hade ju fler planer och för att hinna med allt fick det bli såhär. Efter en timmes promenad så begav vi oss hem och jag hoppade in i en snabb dusch o käkade frukost innan vi skulle iväg på babycafé. Där var det lika trevligt som vanligt. Men det är klart med det sällskapet! 

Sen vart det lite kaffe på mammas uteplats och en promenad till konsum. 

Och nu då? Jo har nyss tittat på tv innan jag satte mig här. Sanningens ögonblick som går på kanal 5. Shit vilket program.... jag fattar inte vem som är beredd att skämma ut sig för pengar. Men det är underhållning. Vad tycker du om Sanningens ögonblick?


Japp det var allt för ikväll puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!! Jag hittade dig... vad har du för mailadtress, så ska jag skicka bilderna från förra babycafét. Kram

2008-05-10 @ 07:36:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0