Seriöst

Hallå kanske skulle skriva ett mer seriöst inlägg än de två tidigare....Ja så får de bli!

Allt knallar och går som vanligt, Har varit duktig och promenerat varje morgon denna vecka och inte fallit för någon frestelse. Det är visserligen bara tisdag men ändå=)

Idag har jag inte gjort så mkt, varit trött som en överkörd gnu....så tempot har varit allt annat än snabbt. Jo en sak jag har gjort som är väldigt ovanligt för att vara mig. JAG har gjort köttbullar hör o häpna jag som i vanliga fall inte lagar mat. Haha inte lite botrskämd med en sambo som lagat maten jämt. Men nu är det dags för mig att ta en större del av matlagningen hade jag tänkt!

Just nu då? Har just lagt Sam, Lovisa badar och tony är i tvättstugan. Jag väntar bara på att klockan ska bli 21. Så jag kan få lägga mig framför tv:n och se på mitt favorit program desperate housewives. Givetvis har jag en kaffekopp i handen....Jag är sååååå förutsägbar..HAHAHA!

Ne det får bli slutet på mitt väldigt serisösa inlägg =) Lite bilder från en promenad från föra veckan kommer här.

                                  

Kommentarer
Postat av: Tezz

Är du ofta ute å går,hur långt går du då?
Fina foton..

2008-05-13 @ 21:54:21
Postat av: Linn

Vad duktig du är... På fredag så hänger vi på..

2008-05-14 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0