Svårt val

Idag blev det ingen morgon promenad... Vi sov när vi skulle ha gått ut men det blir så när man är uppe vid 5=) Känner att det kliar lite i kroppen eftersom jag inte varit ute och gått men som tur är ska jag och simma idag.

Men även där har vi ett litet ångestmoment! Ska jag väga mig eller inte? ( det är den vågen jag alltid väger mig på, bra och hålla sig till samma) 
Om jag väger mig och inte har gått ner något kommer jag bli så trött på att inget händer och sitta o deppa över det i minst 3 dagar.....
Om jag inte väger mig kommer jag hela tiden undra ifall jag har gått ner och om jag faktiskt gjort det så är det ju en rejäl morot framåt...Svårt val....Men jag har några timmar kvar att bestämma mig på. Ska inte iväg förrens ca 13.

Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0