Tisdag

Hallå har just lagt Samuel och då är de ju vanligt att jag hamnar här. Mesta dels av dagen har spenderats ute i det vackra vädret. Jag älskar sol! Promenerat har ja också gjort.

Det här med vikt o träning tänkte jag slänga ut mig om. Har ju skrivit lite om det tidigare. Men min träning  höll inte i sig så bra utav olika anledningar. Lite om varför de blev som det blev:

Simmning: Tony började jobba, svårt att ta med sam in till badhuset.
Promenera: Sam var sjuk i 3 veckor ca ( hosta) så jag ville inte vara ute för mkt innan det var jag sjuk
Men har promenerat när jag kunnat Kväll eller morgon
Powerplate: Samma veva när ja o sam var sjuka
Sen har man ju varit lat oxå för allt går bara man vill=)

Och hur man äter då? Jo godis och dricka dricker ja ju bara på lördagar=)  Har däremot vart dålig på att äta mat flera gånger om dagen men nu har jag även ändrat på de med. Så nu äter jag frukost, lunch, middag och kvällsmat.

Nu ska kilona bort! helst igår =) Japp det var lite grann om det. Nu ska jag fixa med lite annat innan det är dags och lägga sig i soffan och kolla på desperate housewives. Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0