Torsdag

Idag har det varit en fullspäckad dag om började med babycafé och det var lika trevligt som vanligt. Sen stressa hem o fixa lunch till Sam för att sen gå till badhuset. På torsdagar är nämligen lilla bassängen varmare så då kan småttingar bada=)

Det var jag Sam och min syrra som var på badhuset så då tänkte vi att vi kunde turas om att simma som i tisdags. Hon hann simma 40 längder ( 1 km)sen vart de min tur och jag hann simma 1/2 km för vid det laget var Sam trött o ville defenitvt inte va kvar. Så vi gick upp o direkt när jag la honom i vagnen så slocknade han.

Och nu har jag just kommit hem efter att handlat. Jag skulle köpa mat men det var inte det jag kom hem med..Skumt=) Kan säga att jag är otroligt trött och att restten av dagen kommer bli lugn.

Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Marie

nää verkligen inte. hade jag vetat vem de var skulle jag fan smälla till den...

2008-05-22 @ 21:07:23
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0