Tråkigt...

Jo det är precis vad jag har det just nu skit tråkigt. Barnen är lagda och sambon jobbar och tv:n ska vi inte ens prata om....Tjooo så postiv jag är! Nej då men har ju varit inne o hemma hela dagen så jag vill väl spy lite över mig själv. =)

Jaha som sagt varit inne hela långa dagen och inte gjort så mkt men så blir det ibland. Önskar jag var sån som bara kunde ta det lugnt men det är inte riktigt min grej tyvärr. Ju mer som händer ju roligare=)

Jaha så vad ska utråkade jag roa mig med då? Jo jag ska väl kolla runt lite på nätet och sen funderar jag på att lägga in lite nya bilder i dator och då kan det hända att det kanske dyker upp lite kort här! Den som tittar får se.

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0