Lista

BLEV UTMANAD AV MIN KÄRA SYSTER


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
 Grytan är en specialitet från Gascone

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Inget
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Vänner
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
21.30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Vid 17 när jag hämtade Lovisa från rytmiken

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Syrrans blogg

8. Vad har du på dig?
Svarta Byxor, turkos t-shirt
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?  
Inte vad jag minns
10. När skrattade du senast?
När jag la Lovisa och hon sa att hon fölåter mig för att hon ljög..hahaha

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Datorn står i hallen och jag har inte fått upp nåt här än
12. Har du sett något konstigt på sistone? J
A rivsåren på mina ben som jag inte vet var de kommer i från....Ont gör det iallfall

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Bra speciellt nu när jag är sååå utråkad

14. Vilken var den senaste film du såg?
Hmm kommer ej ihåg vad den hette....
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ja allt möljligt till min familj o vänner
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till?
Vissa vet de men mina fingrar är skuma ..hahah 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Oj svårt är ju så mkt man vill ändra på.....
18. Tycker du om att dansa?
Ja :)

19. George Bush?
Nej
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag har en pojke Samuel Och han har världens bästa syster Lovisa
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jo om det var möjligt ett par månader om året

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Haha vilken fråga...Brukar du komma hit ofta HAHAHA
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Frivilligt =)


Kommentarer
Postat av: Emma

ne, inte kristinehamnsposten utan kristinehamn aktuellt som kommer ut typ i gång i månaden eller vad det är ;) milla såg måttligt road ut på bilden ;D

2008-05-30 @ 11:07:16
URL: http://diiphthong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0