Firandet forsätter

Japp så sant som det är sagt det har blivit mer firande av mig idag=) Tonys mamma och pappa kom hit och firade mig, Så jag gjorde en god äppelpaj som vi mumsade på! Sen nu ikväll kom min underbara Charlotte upp och grattulerade mig, tvingade även henne att smaka på min paj och den fick klart godkänt=) Så kom syrran upp och och var social med oss! Även detta har varit en toppendag och för den som tror att det är slut på firandet här har fel. Imorgon har jag och min mamma vårt gemensamma kalas för släkten...Tror faktiskt jag kommer hålla mig till kaffet för som det känns nu är jag sjukt trött på sötsaker.... Shit kom serisöt på att idag har mitt matintag inte varit något vidare......

Frukost: Kaffe
Middag: 1 liten bit äpplepaj med vanlijsås
Kväll: 1 bit äppelpaj + chips... och cola då och mer kaffe....
Seriöst jag har glömt att äta mat bra jobbat mickan....... Ja tur att alla andra har ätit iallafall=)

Nej nu ska jag slänga mig i soffan en stund puss o hej <3

Favorit i repris=) Klicka för större bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0