Födelsedagen

Tänkte berätta om lite om min födelsedag eftersom jag inte hade tid eller ork att blogga igår, så här kommer det:

Dagen började halv 7 av att jag vaknade av att mina tre älsklingar kom sjungandes med paket och frukost på sängen. Finns inget bättre sätt att vakna på! Öpnnade paket och drack kaffe i och käkade macka som Lovisa hade gjort i ordning. Tog det lugnt på förmiddagen Syrran kom och sa grattis och fick jätte fina ljus och badgrejer så när hon gick passade jag på att ta ett mysigt bad med badbomer och grejer!  När Lovisa kom hem så åt vi lite tårta och hade det mysigt senare tittade även min mamma o syrra upp och åt lite tårta. Kvällen spenderades mysande i soffan=) Ja en toppendag helt enkelt! Tack för alla fina presenter!!! Puss o hej <3

Bjuder på en ego bild av mig inte ofta det händer men jag har ju faktiskt fyllt år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0