Godnatt

Japp nu är jag så trött så jag sitter och gäspar ikapp med mig själv... om det vore möjligt alltså=) Dagen har varit riktigt bra! S var här med sin lilla bebis, så otroligt charmig och söt! Men det är farligt att hålla dom små liven blir ju super sugen på en till=) Samuel var hur go som helst skulle kramas och mysa med lillen.

Ikväll har jag tränat ,sett på idol med Lovisa och nu sitter jag här och vet att jag borde lägga mig. Samuel vaknar senast 7 och jag känner att jag berhöver många timmars sömn.

Jag gjorde en jättegod paj räk och chilipaj förrut men smarta jag hade ju glömt att jag hade sprutat ugnsrengöring i hela ugnen så när jag skulle sätta på ugnen så insåg jag att någon matlagning i min ugn skulle det inte bli (man ska inte andvända ugnen på 8 timmar efter rengöring) Som tur är bor min mamma väldigt nära så det blev iallfall paj på menyn. Men ett jäkla springande fram och tillbaka ;)

Här är en annan paj jag gjorde för ett tag sedan!  Puss o hej <3

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0