Halloj!

Lördag kväll och det har varit full rulle HELA dagen. Började ju bra när Sam vaknade vid halv 5 men den sömnen tog vi båda igen på morgonen/ förmiddagen. Jag har varit i karlstad idag med syrran och hennes kille Daniel. Kan säga att vi fick oss många goda skratt och mycket bilåkande ;) En del handlande också faktiskt! Nu ikväll har vi myst, ätit godis och jag har tränat. Ska snart slänga mig i soffan och antagligen somna som vanligt. Mityt mål är iallfall att komma i säng tididare idag än igår... Somnade inte försen halv 2... Lite komiskt är det att varje gång jag är uppe jätte länge så vaknar killen VÄLDIGT tidigt..hehe...

Imorgon ska det sättas upp ljustakar och grejer men först i väg till badhuset. Här är en bild från förra gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0