Hej igen!



Tillbaka=) Japp nu är jag tillbaka ifrån min bloggpaus. Har nämligen inte kännt för att skriva något alls eller jo men jag kunde inte skriva ner eller formulera något  överhuvudtaget.

Livet har knallat på som vanligt och veckan har gått lika fort som vanligt. Har handlat ett par julklappar, kollat in Netto och Ur o penn som öppnade idag. Umgåts med mina syrror, Lekt med barnen och drukit massa kaffe. Som vanligt alltså=)

Till något helt annat! Jag vart helt överlycklig när snön kom men nu är den redan borta=( Jag håller iallfall tummarna för mkt mkt mer snö! Jag längtar till julen och på söndag är det reddan 1:a advent! Så då får jag äntligen plocka upp ljusstakarna=)

Ja det kanske dyker upp fler inlägg ikväll, det märks men puss o hej sålänge <3



Kommentarer
Postat av: veronica

Ja, mycket närmare nu :)Tjoho!

2008-11-28 @ 22:37:21
URL: http://nikua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0