Hejsan

Ja så var det tisdag och jag passar på att slå mig ner här medans barnen lyssnar och dansar till musik i Lovisas rum/ här i hallen. Varit lite bloggande de här dagarna men det händer inte så mycket när man är hemma med Samuel som är sjuk. Har inte några direkta planer för dagen förutom att laga mat, lax står på menyn idag=) Sen ska jag ju självklart se favoritprogrammet idag!

Ett annat program jag såg i söndags var  sanningens ögonblick....Shit alltså jag fattar inte hur människorna kan utsätta sig för det. Frågorna är ju liksom ingen hemlighet, de har fått frågorna förrut... Men de kanske gillar utmaningen och pengarna lockar. Men det är väl det som kallas underhållning ;)

Sanna: Klart jag vill träffa dig och dina små godingar vi får ta det så fort Samuel blir frisk!

Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0