6 år!

Japp sålänge har jag och min underbara sambo varit tillsammans=) Men gud vad tiden går fort! Blir givetvis bara mer o mer kär för varje dag som går. Finns ingen underbarare och som kan få mig att flyga bland rosa moln! Jo jag vet att det låter skit sliskigt och att jag inte brukar skriva sånt här i bloggen. Men det är helt sant, Det är mitt livs kärlek!

Så idag hade vi barnvakt (min underbara syster Camilla) så vi passade på att gå ut och käka på kinan och gå på bio. En hel lyckad kväll, men nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med min Tony! Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Tinna

Smet in här mitt upp i all stress=)

Shit, 6år? e d redan så lång tid.. D betyder inte att vi blir yngre direkt.

Kommer ihåg när ni började träffas:D Shit, tider d;)

Puss och KRama om hjärtat*

2008-10-09 @ 11:59:59
URL: http://likeadropintheocan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0