Hallå=)

Så hamnade man här igen, den här tiden brukar jag ju vara ute och gå men inte idag. Min kära sambo jobbar till 21 så det är lite svårt, men jag drar iväg på min promenix direkt när han kommer hem=) Igår när jag var ute och gick vart det riktigt högt tempo. Jag ville ju inte missa mitt absoluta favorit program Desperate housewives och jag ville ju hinna ta en dusch innan=) Ja det var lite promenad snack det..=)

Annars har det varit som vanligt måste jag nog säga, Jo just det träffade S med hennes underbart söta lilla M. vilken vacker liten krabbat! Blir snart kaffe och prat för hela slanten! Jo och med tanke på kaffe Sandra ( vet att du läser här ibland) vi måste snarast ta en kaffe och massa prat, var alldeles förlängesen! Och Linn vill jag också träffa snart!

Nej nu ska jag sätta mig framför tv:n så tiden flyger iväg så det blir dags för att gå ut o gå=) Puss o hej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0