Halloj=)

Ja så blev det lite glest mellan inläggen men det blir lätt så när lilla killen är sjuk, han har varit dålig sen i måndags men börjar bli mycket bättre=) Så det har inte hänt så jätte mycket som kanske är ganska förståligt! Sitter just nu här med min  kaffekopp som ska drickas upp innan jag hoppar ner i ett varmt bad=) Kanske skulle slänga på mig en ansiktsmask, vore ju inga fel!

På Lördag ska jag ut..shit det var ju evigheters sen... Ska bli skit kul att träffa tjejerna över några glas vin eller ett par cider ;) MEN jag kommer ta det väldigt lugnt med alkoholen då det är över 2 år sedan jag druckit några alkoholhaltiga drycker. Haha....Men då är det ju på tiden iallafall=)

Men nu har jag druckit upp mitt kaffe så nu blir det bad nästa! Puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha fatta vad bakis du kommer bli :P

2008-10-16 @ 12:16:40
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0